اگر در تعاملات مشکل دارید، اگر سازمان شما به مسی نیاز دارد که بدن خستگی با مشتریان در ارتباط باشد، و بر آنها اثر مطلوبی بگذارد، باید دنبال High I ها باشید.

متاسفانه تجربه ما نشان میدهد که در میان ایرانیان، که به مردم داری و رعایت آداب معاشرت مشهورند، در بعد رفتار سازمانی با کمبود افرادی که پارامتر I توسعه یافته داشته و قادر به تعاملات موفق باشند، مواجه هستیم.

پس اگر یک High I در سازمانتان دارید، قدر او را خوب بدانید. نکاتی که در ادامه مطلب آمده در این راه به شما کمک میکنند.

این نمودار تیپ یک High I خالص و پر شدت است و شاخصه های رفتاری او هم در کنار آن آمده است:

اما برای کمک به این افراد چه باید بکنیم و هر کدام از رفتارهای آنها را که نیاز به کمک دارند، چطور هدایت کنیم؟

در این تصویر این موارد آمده است:


امیدوارم هوای این افراد حساس و اهل ارتباط را داشته باشید.

سربلند باشید